Stressigt....

Heej! 
 
Klockan ringde 7:00 *GÄÄSP* Jag ville inte gå upp, snoozade en halvtimme, upp fixa mig och mot skolan. Var sjukt trött så orkade inte sminka mig, åkte utan smink, i mjukisar och ofixat hår :P 
Aja, hade mentorstid sen GEM-tid, men gjorde typ inget då :/ lunch, käkade på Sandys, sjuukt gott! sen naturkunskap och 2 timmar spanska på det, hem oh gjorde en engelskauppsatts, bytte om och drog och tränade, hem, käka och duscha. Nu har jag precis plockat undan i mitt rum och ska snart sova!
Börjar iof sent imorgon, men tänkte gå upp i tid och göra klart min engelska och fick order om att hänga tvätt.. 
Nej, sängen kallar, hoppas ni haft en bra dag <3
 
Sliten tjej som skulle iväg och träna!
 
 
 
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0