Skola, skola, skooola, sa jag skola?

Hahahah, lite skämt-o-sido, men mitt liv gå just nu ut på att gå i skolan :/ 
Hej förresten! :D
 
Jag vet att det blir tråkigt att bara läsa om skolan, men gör inte så mkt annat tyvärr :( Helgerna är ju liiite roligare, men men.. Det är så jag lever ;)
Idag då? Joo, började 11:30 men gick upp 8 (?!) för att det tar lång tid att åka och skulle fixa massa innan :)
Hade idrott, matte och historia (prov) som gick heelt okej.. Efter det slutade jag och jag och Fredda drog till rålis och satt och snackade <3 
Hem och städa rummet, sen dra och käka på lokala, hem och kolla på efterlyst och nu sitter jag här :D Ska snart sova, är ganska trött och ska upp halv åtta imorgon för att jag måste skriva klart en engelska-uppsatts.. 
Hoppas ni haft en bra dag!
 
Dagens outfit 
 
 
 
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0