Måndag!

Heej! 
 
Sitter just nu i mitt rum och bara chillar. Ska snaart sova, är typ död.. 
Igår var jag ju i värmlnad hos Helena :) Det var drygt att åka 8 timmar bil, men det var värt det. Saknat min bästa vän sååå mkt! Färgade även underhåret svart igen när jag var där :D Har inte fotat det, men ni får se någon dag i veckan :D
Idag har jag bara varit i skolan, sjuukt segt asså.. Fast började en timme senare och slutade en timme tidigare, så ska inte klaga! Efter skolan drog jag hem och sen till mamma och hämtade mitt paket, vad kan det vara? ;) 
Sen hem och käka och nu sitter jag här.. Vanlig måndag helt enkelt.. 
 
Mitt paket! :D
 
 
 
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0