Fredag & Lördag

Godkväll kära läsare! :)
Vad hittar ni på eran lördagskväll? :)
 
Jag sitter hemma och tar det bara lungt :) 
Igår så gick jag i skolan, stanna i skolan och pluggade, sen mötte Alicia och köpte träningskort + vinter/höstskor, sen hem packa om, drog tbx till centrum och mötte Jasmine och Nelly, vi drog till essingen till MB huset och va där hela kvällen, kom hem vid halv 1 gick och la oss halv 2 och gick upp 7 (?!) för att J & N skulle iväg, men sl-trafiken va fucked up så det blev massa strul poch vi missa bussar, pendlar och allt va de nu var. Jag hängde med till centralen som sällskap och landade hemma 11 igen, somnade typ efter en halvtimme och vaknade igen halv 2, gick då upp och käkade, sen pluggade 4 timmar. Kollade på en film, ett program, gjorde käk och nu kollar jag på körslagen, Renées brorsha är med i Bagge-laget. Jag ska snart plugga klart så jag slipper imorgon, tänkte träffa kompisar då :) 
Hoppas ni haft en bra fredag pch lördag! Bilder kommer imorgon <3
 
 
 
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0