Duktiga mig :D

Heej! 
 
Sitter nu i soffan och har precis kollat på film, ska snart krypa ner i sängen och sussa :) ska ju trots allt upp 4.. 
Idag har jag gjort massa bra faktiskt :) 
Jag åt först frukost, sen spelade jag ett tag, kollade på tv och pappa och Renée drog, sen storstädade jag mitt rum, bytte sängkläder, käkade lunch, duschade och fixade mig. Sen till Vällingby och köpte hårfärg och mötte Licia vi drog till stan och käkade suschi :D Sen hem, plocka disk, tvätt och soppor. Rensade avloppet och kollade på en film och nu tänkte jag straxt sova, imorgon ska jag ju åka till Helena över dan :) måste göra min svenska och engelska i bilden.. Men har typ 8 timmar på mig såå :P 
Aja, ska som sagt upp tidigt. Hoppas ni haft en bra helg! <3
 
Kvällens outfit
 
Mina älsklingar <3
 
Kvällens face 
 
Månen <3 Såå himmla fin
 
Godnatt fina läsare!
 
 
 
Love Rebecca! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0