Bella!! <3

Heej! :D 
 
Sitter just nu i sängen och ska snart klä på mig :P 
Sen ska jag käka och dra till mamma :) och beställa lite saker på nätet ;)
Igår va jag bara hemma och pluggade och tod det lungt, behövde det! Sen på kvällen kom Bella (Helena) hit och vi kolla på film och umgicks <3
Imorse gick vi upp, käkade och sen bara myste! Hon drog vid 14 för hon skulle träna med myrisen och jag plocka disk, tvätt och allt i mitt rum.. Såg ut som ett jag-vet-inte-vad... heheh :D 
Skulle egentligen duschat med nu orkar jag inte :P gör det sen eller imorgon ist.. 
Ikväll kommer Helena hit och ska sova här igen! Och imorgon åker jag på läger! Mer om det imorgon ;) 
Vad har ni haft för er en så fin helg som denna? <3
 
Gammal bild <3
 
 
 
Love Rebecca! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0