Hello Bitches! ;)

Heej! 
 
Sitter just nu framför datan och bara chillar. Ska snart duscha och plocka undan i mitt rum och såå :)
Gick inte att publisera bilderna häromdagen? Jättestörande, men kan göra ett nytt försök nu :D
Denna vecka har jag gått i skola, varit på möte, haft arbetsgrupp, varit på bio med Fredrika och Emeli, sen sov vi hos Meli :D Jättemysigt! <3
Imorgon är de fredag, wooop whooop! :D Jag ska gå i skolan till 12, sen slutar jag. Ska käka sen hämtar mamma och mormor mig och vi ska handla lite saker och bla kolla på glasögon till mig :) Sen på kvällen vet jag inte, bara vara hemma och mysa tror jag :)
Aja, nu väntar duschen :)
 
*GÅR INTE ATT LADDA UPP BILDER?!?! -.-*
 
 
 
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0