Vanlig måndag..

Heej! :D
Sitter just nu framför datan och ska straxt sova, är ganska trött famtiskt..
Idag då, vaknade i tid och gick upp, fixade mig och käkade. Sedan mot skolan, hade svenska, engelska, matte, musik, lunch och så so, men vi fick inte ha datasalen och jag ligger efter i mitt arbete så jag frågade vikarien om jag fick gå hem och jobba, så det gjorde jag :D Pluggade hela eftermiddagen och vid 17 gick jag till Helena för att hämta min cykel, sedan till träningen, hem, duscha, käka och nu hr jag precis färgat ögonbrynen, men blev missnöjd :( Aja.. Skulle behöva måla naglarna, men orkar inte så det får bli medel på bara..
Hoppas ni haft en bra måndag <3
Dagens outfit + svarta tygskor
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0