Sova <3

Heej!
Sitter i min säng och ska snart sova, bara borsta tänderna först :)
Idag har varit en ganska bra dag, hade idrott första lektionen som var kul, sen matte då vi hade vikarie så vi gjorde typ inget, bild efter det och så lunch :D Skiit soft väder ute ju, även fast det bara var 11 grader :/ Men inte så kallt.
Prov efter lunch, som gick bra och så språk som vi slapp så jag gick till bilden 1,5 timme och sen hem bytte om och gick till spåret, joggade med Alicia och sedan satt vi och snackade massa skit :P Hem och käkade, duschade och sedan har jag bara chillat.. Har två hemprov jag måste göra, men har helt glömmt bort dem :( Såå det blir att plugga gärnet i helgen och nästa vecka, jag kommer klara det, Jag vet det! :D
Aja, supertrött nu men ni får två bilder :)
Dagens outfit
Innan hjag gick till spåret :)
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0