Söndag kväll!

Heej! :)
Sitter just nu och målar tånaglarna, rosa ofc :D
Jag åkte som sagt var till skokloster i fredags. Jean (Marcus pappa) och Marcus hämtade mig i skolan vid kvart över två och Jean sjyssade oss till Barkarby, vi fick vänta på pendeln 20 min -.-
Åkte iaf till Bålsta och Classe hämtade oss där.. Jag orkar inte berätta i detalj, men helgen har varit fantastisk och vi har bara umgåtts, oförglömlig helg helt klart <3
Vi rullade iaf hemmåt med 13:39 pendeln idag och jag åkte direkt till st: Görans och mötte mormor och Matilda. Hälsade på mamma och åkte sedan hem. Var hemma 16 och då duschade jag och städade mitt rum :P Annars har jag inte gjort så mycket ikväll.. Ska snart renskriva en läxa, maila lite sen ska jag sova :D
Hoppas ni haft en bra helg! <3
fredagens outfit
Rummet innan jag städade:
Och efter:
Såhär lite halvsnygg när man duschat på en söndageftermiddag ;D
Nej, nu läxa och sen sova! <3
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0