Såjävlatrött!

Heej! :D
Ska snart fixa mig och sova, är så sjukt jävla äckeltrött!
Började med att jag hade svårt att sova inatt :/ Klockan ringde tidigt och de va bara att gå upp och fixa sig.. Gick till centrum och åkte till spånga IP. Dagen där började med vattenkrig -.- Så vart lixom inte lite blöt.. Torkade lagom till lunch och nör vi hade rast låg jag och sov i solen typ 1 timme, sköönt!! Dem som var klara fick åka hem men jag har inget busskort så jag var tvungen att vara kvar och vänta typ 1,5 timme :/ Mot vällingby och sen ner till skolan och jobba 1,5 timme. Möte i hässelby gård 16:15 och var hemma 17:45. Käka, dusch på det och sen kolla mail, ringa samtal och fixa. Nu ska jag plocka undan i mitt rum fixa mig, sen SOVA!!! Bränt sönder mitt ansikte i solen idag :(
Bränd och sliten Tjej!
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0