Lite om min uppväxt..

Jag föddes som sagt sommaren 96 och fick en lillasyster våren 99, Matilda och vi har samma föräldrar. Våran mamma är alkoholist och mina föräldrar skilde sig när jag var 8 år. Det har alltid varit tufft hos min mamma, för man har alltid haft en oro och eftersom jag är äldst har jag alltid tagit hand om min lilla syster. Men i augusti 2011 fick jag nog, jag ville göra något med mitt liv och leva MITT liv, inte behöva ta hand om någon annan och alltid vara vuxen. Så jag bestämde mig för att flytta till min pappa och låtsasmamma som bor två gårdar från min mamma. Jag bara tog mina saker och dök aldrig mer upp hos henne.. Sen dess har allt varit mycket upp och ner och i slutet av mars det här året hamnade min mamma på sjukhus och blev nedsövd i ca: 6-7 veckor och sen den dagen så har allt blivit tuffare. Mycket press från skolan och släkten och jag har inte kunnat leva mitt liv som jag ville. Jag berättar det här för jag kände mig redo för det och kommer nog fortsätta göra det. Om ni har några frågor eller vill att jag ska berätta något mer så säg bara till, jag berättar gärna! :)

 

Love! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0