Jag varnade..

Heej! :D
Som jag varnade om skulle det bli dålig uppdatering, tyvärr :(
Iaf, nu tar jag mig lite tid att skriva :)
I fredags var jag i skolan, ganska okej faktiskt. Men när jag skulle hem så öste regnet ner så jag stannde kvar och pratade med min Syo, så slutade det regna och då gick jag :D Smart brud ;)
Hem och chillade ett tag, pluggade en stund. Drog vid halv sex, skulle till fredagsmys på maskrosbarn. Kom dit vid 6 och chillade där hela kvällen :) Sjukt rolig kväll verkligen <3 Skiver inte namn pga att alla kanske inte vill det, hoppas ni respekterar detta!
Kom hem vid 12 och typ gick och lade mig direkt..
Fredagens face :)
Fredagens outfit, j*vligt kallt på kvällen när jag skulle hem ;(
Igår så blev jag väckt halv tio, käkade frukost och sedan pluggade jag hela dagen. Har jättemycket som ska in nästa vecka :( Men jag hinner nog ;)
På kvällen åkte vi till mina kusiner för den yngsta fyllde år :p Kom hem vid halv tio typ och då satte jag mig framför datan och mailade lite :D
Gårdagens outfit
Och idag har jag oxå bara pluggat, så jag är nästan klar :D Satt ute i solen en timme förut så har fått lite färg :D Ni får ingen bild på mig, ser ut som jag vet inte vad. Men ni får bild på det fina vädret :)
Nej, nu ska jag skriva klart, sedan städa rummet och duscha :)
Fin utsikt ;)
Hoppas ni haft en bra helg <3
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0