Home Sweet Home, Right?

Heej!
Sitter i sängen och planerar veckan just nu, har sjukt mycket på schemat och vill ändå försöka träna och umgås med familj och vänner.. Livet är inte lätt att få ihop asså :/ Men, men man kan inte alltid vara perfekt och jag försöker åtminstonde :D
Jag firade som sagt var valborg i Mariefred med min äldsta brorsha Andreas och han familj :)
Det var mkt trevligt och vi träffade deras familj som jag inte träffat på ett år? Ett och ett halvt kanske? Jättelänge iaf!! :( Men, men vi hade det awesome och ni ska få massa bilder :)
Enjoy! <3
Lita och jag, suddig, men skit samma
Jag och Loppan :)
Fackeltåg
Loppan! <3
Jag och Matilda :)
Brasan
Fyrverkerier :D
Det var lite bilder :)
Hoppas ni hade en valborg, skriv gärna och berätta vad ni gjorde <3
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0