Fullt schema..

Heej!
Hann verkligen inte blogga igår, förlåt för det <3
Igår så gick jag iaf i skolan på dagen, slutade halv fyra, hem och länma böcker och hämta papper, upp till centrum och hämtade mig lur <3 Min älskade lilla bebis :D Mot tuben och skulle möta Sarah, men hon missa den så fick vänta tio min :P Åkte mot Stora Essingen och hade steg 1, sen hemmåt och landade här vid 20, käkade, pluggade och fixade lite.. Somnade vid 22:30 typ..
Gårdagens outfit + de nya virkade ballerina
Idag då? Vaknade ganska seg imorse, men pallrade mig upp och fixade mig och gick till skolan. Hade först matte, engelska, dubbeltimme no, lunch, språk och slöjd :) Gnaksa chill dag faktiskt, hem och skulle pluggat, men någon hämtade min energi.. :( Mentog mig i kragen och pluggade lite iaf :) Sen käkade jag, plugga lite till och nu ska jag göra mina armhävningar.. Alicia har utmanat mig att göra 30 varje dag tills lovet.. Sen ska jag leka med min bebis (lur) :D Sen sova! Äntligen :p
Jag just nu, glömde fota dagens outfit ;(
Hoppas ni haft en bra dag! <3
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0