D.Ö.D

Heej!
Sitter i mitt rum och ska snart packa och sen sova!
Igår var det måndag och vi hade vanliga lektioner fram till lunch, sen slutade vi för att vi hade grimstaskolansdag senare.. Mellen de så var jag kvar i skolan och pluggade.. Efter att det var slut drog jag hem med pappa, satte på mig långkläder och vi gick ner och käkade på lokala. Sen hem, plugga och gick och lade mig. Hade svårt att sova och har sovit oroligt :(
Gårdagens outfit :)
Gårdagens face :)
Idag vaknade jag helt död, fixade mig och drog till skolan. Hade nationella i matte, svenska, lunch, idott, hemkunskap och sen slutade jag. Gick till bilden och jobbade bra ett tag, sen möta Sarah och åka mot stora essingen. Hade steg 1, hem käka och sen fastnade jag här.. Ska alldeslesstraxt packa och sen sova. Jag och Matilda ska ju till Norrtälje imorgon ;)
Glömde fota dagens outfit, I'm sorry! <3
Hoppas ni haft en bra dag
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0