Taggad!

Heej! :D

Sitter i soffan och ska snart göra lunch, börjar bli ganska hungrig.. Idag är jag också hemma från skolan, är inte riktigt bra och kände att jag vill vara hemma och samla krafter =)
Gick upp vid 10, käkade frukost, kollade på tv ett tag sen fixade jag mig oh gick till skolan och hämtade lite böcker, ska plugga så jag inte hamnar så mycket efter.. Chillade runt där ett tag och snackade med en massa, skönt att komma ut en stund faktiskt..
Igår var jag oxå hemma, men hämtade min mobil på kvällen, så nu har jag fått tbx min bebis :D Saknat den såå mkt.. :(
Aja, nu ska jag gära lunch!


Bild från skolavslutningen i åttan



Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0