Still sick..

Heej!

Ligger i fotöljen och käkade för ett tag sen..
Är fortfarande sjuk, men febern och nästan all huvudvärk är borta :D Har inte lika ont i kroppen längre heller! Men jag har blivit täppt i nästan och det kittlas i halsen :( Så har lite andningsproblem.. Annars mår jag bra :)
Igår låg jag bara hemma oxå och gjorde inte ett skit.. På kvällen skulle jag till mamma och hämta lite papper och sen när jag är påväg hem och pratar med "E" i telefon berättar han att vi har nationella idag :O Så de va bara att gå upp imorse, ta sig till skolan och skriva 2 äckliga nationella i Biologi -.- Vi hade inte ens gått igenom hälften så de va skitsvårt men tror det gick okej.. Hope so!
Såå jaa, har faktiskt varit i skolan idag, men efter nationella gick jag hem och sov en timme :P Ska snart ringa några samtal, maila lite och plugga.. Är ju trotsallt ganska frisk :P
Hahah, min so-lärare gjorde så jag fick värsta ångesten idag :( Han ba: Du vet väl hur mkt du missar nu, bla, bla,bla.. :(
Aja, nu har jag iaf uppdaterat er lite <3


Saknar sommaren! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0