SORRY!

Heej! :)

Ledsen att jag inte bloggat på typ en vecka, men har varit väldigt upptagen, skola, kompisar, möten, jaa ni fattar! ;)
Har gått i skolan hela veckan, ganska mycket att göra i skolan och övningar inför nationella..
Annars har jag haft lite möten och tränat den här veckan. Renées brorsha var här i måndags..
Jag och min syster har bytt rum så nu har jag det stora :D Så just nu ser det ut som ett "hej-kom-och-hjälp-mig"  Annars har det inte hänt så mycket, tagit lite bilder oxå så det ska ni få! <3


Jag i lördags när jag var ensam hemma..


Min mat, bacon, makaroner, gurka och fetaost..


Jag igår..


Jag nu, pratar med "E" i telefon ;) <3


Gårdagens face, orkar inte vända på bilden!

Nu ska jag till centum och se premiären på "hunger games"
Ha en bra kväll! <3



Love Rebecca! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0