Saturday!

Heej!

Sitter i soffan och har precis gjort klart min hemkunskap del 1, den var inte tillräckligt bra så var tvungen att göra om den om jag ska få ett MVG i slutbetyg :D
Annars då? Igår ät vi på kinaresturangen i brommaplan, jättetrevligt  :D Vi kom hem vid halv tio och satte oss framför tvn och segade resten av kvällen :P Gick och la mig vid typ 1 tror jag..?
Blev väckt tio av Renée idag -.- Gick upp och då hade dem redan varit vakna några timmar.. Pappa har åkt till båten och Renée håller på att sy gardiner till båten.. Jag ska snart städa mitt rum :P Har tänkt att göra det i en vecka nu, men det har inte blivit så :P
Aja, hoppas ni hade en skän fredagkväll och får en bra lördag!



Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0