Lonleeey!!

Heej! :D

Sitter i soffan och typ bara chillar.. Ska snart fixa bilder till min nya design :D *HAPPY*
Har inte uppdaterat, jag vet. Men har inte orkat eller haft tid :/
I onsdag och torsdag praoade jag ju, det gick jättebra och var skitkul! :D
På torsdagen så tränade jag på kvällen och igår (fredag) var jag i skolan hela dan, sen typ bara seeegade hemma på eftermiddagen och drog till Maskrosbarn på kvällen och kom hem typ 11..
Idag typ vaknade jag halv elva, gick upp fixade mig sen rullade mot mammas jobb och var där hela dan, lite seegt sådär men en som jobbar där skulle hjälpa mig med ett skolarbete, var hemma vid typ 18 igen, helt ensam.. Pratade med "E" ett tag, sen fixade jag käk. Lax i ungnen med philadelphia ost på och kokt potatis, Muums! Körde på lite alkoholfri skumpa oxå! :D
Kollade på melodifestivalen som alla andra typ...? Jag tyckte ju fel vann, jag hejjade ju på Danny. HAN ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!! :D
Såå jaa, nu sitter jag här, tänkte ladda upp lite bilder till er, snällt va? ;)
Och min design kommer ju upp snart, den kommer bli fett awesome!! Och så lovar jag att bli bättre på att uppdatera! Och när jag fått tbx min lur ska jag börja mobilblogga så det ska bli bättre uppdatering! Geinte upp kära läsare <3


Gårdagens outfit


Gårdagens face


Dagens outfit


Dagens face :P


Alkoholfri skumpa!


Lax i ugnen :D


MAAT!

Nu ska jag fixa bilderna, skriva lite skolarbete och kanske sova? Men är egentligen inte såå trött :P



Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0