Jag vill fortsätta, men det är inte kul...

Heej...

Om någon läser dvs..
Jag har alltid älskat att blogga, men jag hinner inte ríktigt och jag vill ju ha en ny design.. Har letat efter någon som kan hjälpa mig i 6 månader lixom :( jag kanske byter portal, men jag vill inte det.. Jag gillar blogg.se..
Aja, jag har ju iaf haft sportlov, måndag och tisdag gick jag i extra-skola och efter så hämtade jag David båda dagarna.. Onsdags var jag på skansen med Licia, men glömde såklart kameran hemma -.- Torsdags gkorde jag ingenting, bara slappade :D Sov hos Bella och på fredagen hämtade jag David på dagis 15, och passade honom tills Daniel kom hem typ 20... Igår var jag i stan med mina päron + lillan och på kvällen på party hos min kusin som fyllde 20 :) Glömde kameran då oxå ofc -.- Idag har jag bara varit hos mormor på middag, ska snart torka håret, sen sova :) Har ju skola imorgon..


Jag i torsdags ;P


Mina adidas-mjukisar jag fick igår :D Älskar dem!


Adidas-tröjan jag fick :) ränderna är mer lila irl :P

Hoppas ni har det bra <3



Love Rebecca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0