Sega dag..

Heej!
Vi är ju lediga idag! Skönt det..
Igår så var vi bara i skolan, gjorde massa olika saker eftersom vi har kärleksvecka -.- men jag fixade ganska mycket inför balen, så allt är nästan klart! Sköönt!
Igår skulle jag träffat en kompis men det blev inte så. Efter skolan åkte jag till Hässelby gård på möte, hem duschade, började med maten och sen gick jag och lillan till centrum och hyrde några filmer och köpte godis :D hem och käka sen kollade vi på filmerna :) Gick och la mig vid 1, vaknade 9 så har inte sovit så länge.. Låg i sängen till 11, sen gick jag upp oh satte mig framför tvn ett, gick ner till affären och köpte frukost. Upp och åt och sen har jag bara slappat resten.. Mailat några viktiga saker, skrivit handlingslista och såå. Vet inte vad jag ska göra resten av dagen, skulle träffat en kompis men det hände en grej..
Det är ju ganska fint väder, men kan inteha skor för har VÄRLDENS stärsta skavsår på lilltån.. Går knappt att röra foten :( Så kan lixom inte gå och shoppa, ta en promenad eller nåt.. *SUCK*
Aja, orkar inte hämta kamerasladden nu, så bilder får ni sen ;)
Från turkiet <3
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0