Ouups!

Heej!
Förlåt att jag inte bloggat på en vecka, men det har varit väldigt mycket i skolan, med balen och grejjer. Det händer mycket och jag älskar det! Men tyvärr hinner och orkar jag inte alltid blogga! :( Ska försöka bättra mig! <3
Iaf, förra veckan var jag bara i skolan och pluggade massa. På måndagen var vi på danskurs, tisdag vanlig skola, onsdag halv studiedag stannade kvar i skolan och gjorde klart i bild. Torsdag hade vi klassdag och hade massa tävlingar och grillade :) Fredag var vanlig dag, förutom att jag var helt klar så jag segade mest runt i skolan hela tiden :/ På fredagkväll var jag bara hemma, Lördag shoppade jag med Matilda och på kvällen var jag ensam hemma :) Igår (söndag) så hälsade jag på mamma och fixade lite i mitt rum. Idag hade vi uppsamlingsdag, dvs att det vi inte var klara med skulle vi göra klart. Jag hade två småsaker som jag gjorde efter skolan och på dan fixade jag allt som behövdes inför balen :) Det har gott skitbra och vi är nästan klara, lite småsaker kvar bara! Kom hem 16, spelade en timme, sen städade jag rummet och käkade. Nu ska jag hoppa in i duschen, bädda rent sen sova. Vi har kärleksvecka den här veckan så vi ska göra massa saker -.- Aja, förlåt för uppdateringen, men men. Ni blev varnade ;)
Har tyvärr bara två outfit bilder..
Måndags :)
Tisdags :)
Hoppas ni älskade bloggläsare mår bra! <3
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0