HEHEHEH :D

Heej! :D
Sitter i mitt rum och har börjat packat lite smått :) Ska ju åka på maskrosbarnsläger på torsdag! :D Är sjukt taggad!!
Iaf, igår var jag på student, det var jätteroligt :) Min 7:de studetn hitills :P
Meeen, vet ni vad jag glömde hemma? Kameran, såklart -.- Så har tyvärr inga bilder :(
Det var iaf jättekul och alla var jättefina :) Hela släkten utom Andreas + familj var där :) Men men, hade iaf min röda klänning, ska ha den på skolavslutningen oxå! Plus att jag har bal på måndag, skiitkul :D
Idag har jag bara segat, varit och handlat med pappa och Renée sen bara förbrett inför bal, avslutning + fikat efter och lägret! Det är mycket nu ;)
Hoppas ni haft en bra helg hitills! :)
Förra våren <3
Love Rebeccca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0