Fullt upp, men jag älskar det!

Heej! :D
Sitter i rummet och gör ingenting just nu, finns massor jag skulle behöva göra, men orkar verkligen inte..
Blev inget inlägg igårkväll, jag hann inte riktigt med det tyvärr :(
Idag har jag varit i skolan, halvsegt.. Har fortfarande "kärleksvecka".. Efter skolan drog jag hem och käkade, sen till centrum och ordnade några ärenden, sen hem och kolla på en serie, förbreda mat, vänta på mat.. Efter maten tog jag en dusch och satte mig här.. Finns som sagt en del jag skulle behöva göra, men orkar verkligen inte..
Ska iaf straxt sova och imorgon ska jag på student! Åker imorgon 10 och kommer tbx vid 22-23 tror jag :) Men men, ni får bilder från det på lördag <3
Tisdagens outfit
Dagens outfit, lite halvsliten sådär..
Hoppas ni sover gott! <3
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0