I'M A LIVE! :D

Hehehhe, jag hade ju en blogg.. Ouups!
Nej, men som ni säkert vet så reser jag väldigt mycket på sommaren och har inte varit hemma så mycket.. Jag var ju på åland från torsdag till torsdag.. Ganska chill, bara sola och ta det lungt! På torsdagkvällen grillade jag med Helena, och fredag och lördag så chillade jag bara hemma. Söndagen var ju min födelsedag och då var jag i stan med 3 av mina maskrossyskon, vi shoppade, kollade på staden och bara umgicks! Supermysigt!
På kvällen var jag på middag med mamma, pappa, Renée och Matilda :)
Igår (måndag) så började jag jobba, så jobbade igår och idag, skitkul faktiskt! Men ändå lite segt :P Har assköna kollegor och vi kommer bra överrens :)
Idag på kvällen var jag och pappa till Norrtälje och lämnade Matilda. Nu ska ni få en del bilder, ska snart sova :)
Jag på skolavslutningen :)
Godis från båten :D
Mera godis! :D
Klänning jag hade på min födelsedag! :)
Tröja jag köpte!
Jeansjacka jag köpte i stan
Halsband som jag fick av pappa och Renée
Örhängen jag köpte på båten :)
Det var lite bilder, men hoppas ni har det bra! <3
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0