Ajusste..

Jag har ju en blogg, bortglömd sådan dock!
Jag är verkligen ledsen, men gör lixom inget på dagarna :/
Jag jobbar bara på vardagarna, men är det något ni vill läsa om så säg till så kanske vi kan lösa det! ;)
Jag har som sagt jobbat hela veckan, i fredagskväll var jag ute en stund och igår (lördag) var jag i Vällingby med Licia och shoppade och åt suschi! :D Kom hem med en del grejjer faktiskt, kan fota sen :D
Alicia sov här oxå, vi gjorde middag + efterrätt igår och kollade på ice age :D Älskar dem! Gick upp tidigt imorse och fixade oss, rullade mot stan vid 11, mötte en kompis och köpte skor! Sen blev jag så trött så jag åkte hem, käkade och nu ligger jag i min säng och degar.. Ont i huvudet och seg som sjutton.. Ska snart fota all shopping så ni får lite bilder, jag har tyvärr glömt fota mina oufits, sorry!
Tack ni som läser <3
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0