SORRY!

Heej! =)

Sitter i mitt rum och väntar på att tiden ska gå fortare.. -.-
Har inte orkat blogga på hela veckan, förlåt för det men har pluggat och såå..
Har iaf gått i skolan hela veckan, tränade i måndags och igår, mkt skönt! :D
Idag har jag oxå gått i skolan, när vi slutat så var vi några som var kvar i skolan och snackade :) Sen drog jag och Sarah A hem till mig, snackade ett tag.. Hon drog vid 16, för hon skulle käkade med Fiia :)
Jag ska till Maskrosbarn sen, Sarah ska oxå med! :D Ska möta henne om typ en timme såå, vet inte vad jag ska göra så länge lixom..
Aja, här får ni gårdagens outfit =)



Hoppas ni haft det bra! <3



Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0