Helgen!

Heej! :D

Har inte hunnit blogga i helgen ;(
I fredsags var jag på maskrosbarn, det var sjukt kul! :D Kom hem vid halv tolv, det var FETT kallt ute..
Igår, så gick jag upp halv nio *GÄSP* och fixade mig, sen åkte jag och pappa och kollade på ett gymnasium i stan :) Sen hem, käkade lunch och tog det lungt, sen till Vällingby och kollade på bio med pappa och Renée.. Vi såg "I natsionens intresse" och efter filmen käkade vi på O'learys, först en drink sen efter 50 min fick vi ett bord, bäställde och käkade.. Var hemma vid 22:15, sen kollade vi på en film på tv.. Idag har vi inte gjort nåt typ, fikade hos mamma, sen har vi storhandlat och käkat..
Har blivit sjuk oxå, så ska snart krypa ner i min säng.. Hoppas ni haft en bra helg! Godnatt =)



Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0