Helgen + Idag!

Heej! :D

Sitter i mitt rum och kollar lite papper (tråkigt, jag vet) men det är ett måste..
I fredags var jag ju på bio med Bella, men glömde kameran hemma :( Men vi såg iaf "the girl witch dragon tatoo" den engelska veartionen av "män som hatar kvinnor" men jag hade inte sätt den.. Den var bra, men lite läskig.. Hahah, när va skulle gå in var vi tvugna att visa leg :P
Kom hem vid halv tolv och var med Matilda och pappa ett tag..
På lördagen var jag bara hemma på förmiddagen, sen åkte jag in till Mariatorget vid 13:30, träffade My och Jenny och vi kom vilse på Mariatorget -.- hittade efter ett tag och då va vi 20 min sena till våran bowling :/ Men men, vi började köra och det var sjukt kul! Efter tog v en fika och jag och Jenny åkte till mig, för hn skulle sova här :) Handlade, gick hem, käkade och kollade film innan vi gick och lade oss vid halv 2.. Vaknde halv elva och vi gick upp, käkade, segade ett tag, sen ut på en promenad och visa området sen åkte Jenny hem.. Jag drog hem och fixade lite, mötte Licia halv fem och tränade flex, jättekul! Sen hem, duscha och sova..
Imorse var jag skittrött, gick iaf upp, fixade mig och har varit i skolan hela dagen, har varit halvsegt.. Kom hem och fixade lite och nu ska jag läsa igenom fysiken, sen dra och träna =)
Hoppas ni haft en bra dag!


My <3


Jag och Jenny <3


Dagens facelook


Dagens outfit, skitig spegek oxå, men men orkar inte fixa :P



Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0