Fått mkt gjort! :D

Heej! =)

Idag har jag fått jättemkt gjort, sköönt det!
Pappa väckte mig vid 10 och vi käkade frukost och så.. Sen fixade jag mig och åkte mot stan vid halv tolv :) Till Fridhemsplan och köpa träningskort, sen till brommaplan där mormor hämtade mig och vi pkte hem till morfar, fikade och pratade lite <3 Åkte hem vid halv två, till Vällingby och ta ut pengar, till Cubus och kolla efter ett par jeans, sen dressman och köpa present till pappa =) SEN hem!
Kom hem och duschade, sen kollade jag på tv med pappa, käkade på lokala, hem och kollade på ICE AGE 2 och nu sitter jag fortfarande framför tv:n, ska snart sova..
Hoppas ni haft en bra dag!



Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0