Rast =D

Heej! :)

Sitter i skolan och skiver på so, ska skriva om styrelseskick m.m... Spännande men lite långtråkigt.. Har lixom so i 2 timmar..
Idag har jag bara gått i skolan, lite halvsegt men ändå ganska okej.. Var sjukt trött imorse, ville egentligen inte alls gå upp :P
Det var chili con carne (stavning) till mat, typ en av få maträtter jag inte gillar så jag är hungrig :(
efter skolan ska jag hem, plugga sen dra och träna :D Såå hinner nog tyvärr inte blogga sen ;(


Jag och Sarah i somras <3 

Pajen hälar:
det finns en kille i min klass som heter pajen ,  han e sååå jävllaaa snyggggg ... de va allt ..
p.s .  kurdistan e ett land ja har lärt mig det<3333333333333



Love Rebecca! & Pajen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0