Om någon läser såå..

..jag lever iaf!
Jag har haft fullt upp 24 timmar om dygnet, alla dagar. :(
Ni som fortfarande läser, jag är glad att ni gör det. Men som sagt, jag bloggar för min egen skull och den som vill läsa får :)
Förra veckan hade vi hälsovecka i skolan, måndagen var vi i stan och tryckte tröjor, tisdag kollade vi på film, onsdag hade vi faddergrupper med småbarnen ganska kul med jobbigt, hade möte på onsdagkväll och så sov Bella hos mig, torsdag var vi i Romme och åkte snowboard, stukade handen tyvärr :/ + hade sjukt ont i kroppen dagen efter :( Har fortfarande det.. Fredags skulle vi dansar salsa, men vi chillade i skolan ist och efter skolan åkte jag till min gudmor och hennes son, jättemysigt <3
Så i helgen var jag där, på lördagen var vi i Västerås och shoppade, brorshan var i Romme och jag orkade inte, igår (söndag) var vi på handbollsmatch och så åkte jag hem på kvällen.
Idag har jag gått i extra-skola på dan, mellan 10 och 14 :) Sen drog jag hem och hämtade mina hörlurar, sen mot stan och hämtade David på dagis vid 15, sen hem till dem och laga mat och vänta på Daniel, sen hem och köpte semla på vägen. Nu sitter jag här och ska snart sova, är sjukt trött + skola imorgon med..


Förra måndagens outfit


Tisdagens outfit



Bella och jag testar inför Romme :D


SKÅÅL! 5:02 på morgonen :D


Jag och Bella i unnderställ :) Skiitsexiga ;)


Dagens outfit


Nagellack, hårspray & hårmousse bagsize + mousse bigsize, som jag köpte i Västerås


Nya Maraboun, jättegod! :D


Mitt sjukt stökiga rum :P


Ros jag fick av mamma

Det var allt som hänt, hoppas ni har det bra <3



Love Rebecca! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0