Mitt huvud är tomt..

Heej!

Sitter på so och ska skriva om en ism och vad som händer om ett samhälle skulle följa den..
Jag vill kunna skriva bra och få VG på texten, men mitt huvud är helt tomt :( Har verkligen inga idéer.. Den ska vara inne på fredag, så jag hinner säkert, men har sååå mycket annat att göra så vill heslt bara bli klar.. Hade matteprov idag oxå, det gick år helvete och min mattelärare tänker skriva ett återgärdsprogram till mig :/
Aja, efter skolan ska jag hem och plugga.. Matte ofc -.-
Ska inte träna ikväll eftersom jag fortfarande har ont i halsen..
Ska försöka komma på något nu..


Amanda, Frida och jag i somras :) Saknade tider <3



Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0