Fortsätting! :D

Heej!

Har varit och käkat nu, de andra väntade på mig det var drf jag var tvungen att bara gå ;/
Men aja, efter skolan var jag med Mulki och Beverly en stund.. Drog hem vid 16 och då var städerskorna här, så man kunde inte vara i resten av lägenheten utom mitt rum -.- jag som ville kolla på tv..
Fixade lite gymnasiegrejjer, kollade en repris, mail, bloggar och allt sånt sen var jag ju tvungen att gå och käka på lokala.. Ingen orkade göra mat hahah :P
Jag käkade iaf lax, asgott! Kom precis hem och är suuupertrött :(
Nu ska jag först skicka några mail, sen bädda rent i min säng, Renée ska hjälpa mig med en gymnasie-sak, tömma min data om den skulle kracha (vilket den kommer vilken dag som helst) sen typ sova? Är som sagt sjukt jävla trött... + träningsvärk i heeeela kroppen..


Dagens outfit


Dagens facelook

Hoppas ni haft en bra dag! <3



Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0