F*CKING SEEEGT!

Heej! :D

Sitter i datasalen och ska skriva mitt so-arbete.. Skitsegt, har verkligen ingen aning vad jag ska skriva :(
Igår var en fett onödig dag, hade först Nationella, sen drog jag och Bella hem till mig och kollade på tv.. Sen drog vi till donken och käkade :D Men när vi sitter på donken inser jag att vi tagit fel på tiden, så vi kom en timme sent (a) heheh, men vi gick iaf tillbaka till skolan och då hade vi missat en jätteviktig mattelektion.. Ouups :D
Hade bild i typ 40 min, fett oödigt egentligen -.- men sen drog jag hem till Alex, skulle träffa hans mamma :D Vi tod en prommenad och pratat om allt mellan himmel och jord. Sen drog jag hem och va bara hemma hela kvällen..
Slutar vid 14-14:30 typ.. Ska hem till Bella efter skolan så ska vi ut med Myran.. Vi ska typ bara chilla <3
Ska till Maskrosbarn med Sarah ikväll, ska möte henne i Vällingby typ halv sju..
Aja, hoppas ni får en bra fredag :*


Lilla Loppan, saknar henne sååååå mycket!! <33 Fasters Bebiis <3



Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0