I'm sorry! :D Eller nåt..

Hahahah! Heeej! :D
Jag lever, konstigt va? ;O
Nej, men har inte riktigt orkat blogga och varit lite upptagen ;)
Jag jobbade ju tre veckor, sen va jag hemma en vecka och bara umgicks med kompisar, va på grönan och chillade runt här hemma :) förra veckan var jag hos Burells hela veckan, först ute med båten 4 dagar sen hos dem 3. Igår va jag bara hemma och slappade och idag va jag i stan med ett gäng mb(maskrosbarn)-syskon :D Imorgon ska jag storstäda mitt rum och träna sen vet jag faktiskt inte :P I helgen ska jag iaf på the voice och på måndag börjar jag skolan :D Ska bli sjukt kul faktiskt!
Här får ni ett gäng bilder ;) Enjoy! <3
tröja jag köpte idag
Annan tröja jag köpte
Tre läppglans, jättesöta (a)
Short jag köpte för några veckor sen.. Älsar dem!
Aja, ska snart sova, är sjuuukt trött!
Godnatt fina läsare!
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0