Gymnasiet och grejjer ;)

Heej! :D
 
Det var ett tag sen jag skrev, jag vet och jag är ledsen för det, men livet bara rullar på och jag hinner lixom inte med.. Det är så mycket hela tiden. 
Blandannat har jag börjat gymnasiet och går nu på Klara Norra :) Ekonomi-Ekonomi går jag, det är skitkul och jag trivs jättebra! :) 
I helgen har jag varit på landet med Licia och bara tagit det lungt :) 
Ni får lite bilder från den senaste tiden och så ska jag verkligen försöka förbättra mig :)
 
Shopping
 
Shopping
 
Shopping
 
Shopping
 
Mer shopping :D
 
Shopping! :D
 
SHOPPING!!
 
Outfit, älskar den!
 
Outfit! Ser ut som att jag är fett lång :D Älskar det!
 
Aja, nu ska jag städa mitt rum :) 
Hoppas ni haft en bra helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0