freaky friday! Eller nåt :P

Heej! :) 
 
Sitter just nu i mitt rum och bara chillar, ska snart titta på film, björn bröder 2 faktiskt :D Love Disney!
Jag har missuppfattat helgen och vi åker till Bella på söndag morgon klockan 5 (?!?) på morgonen.. Men men, vad gör man inte för sina vänner ;) 
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, eller jo, ska plugga och städa mitt rum, men sen då? :P Vi får se vad jag hittar på :D 
Idag har jag iaf gått i skolan och böev HELT blöt på lunchen när vi skulle till 7-11, som ligger på andra sidan fridhemsplan -.- Iaf där våra matkort gäller.. Vi har ett 50 meter från skolan, men där funkar inte korten :( 
Aja, det har varit en bra dag i skolan. Satt kvar efter jag slutat och pluggade matte med Jackie-Linn :) Det var mysigt <3
Nu ska jag kolla film! 
 
Dagens outfit, lagom blöt när man kommer hem från skolan, hann inte fota imorse.. (orkade inte)
 
Dagens face,lite sliten sådär ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0