DET rullar!

Nämen cha cha Bitches! ;)
 
Nej, men jag har glöm bloggen lite, försöker komma in i rutiner, men det är svårt :( Börjar och slutar helt fucked up tider.. De e ganska soft, men man får lixom inte in en riktig rutin :/ 
Aja, gått i skolan den här veckan iaf, lite halvsegt för man har inte fått in vanan att gå i skolan än ;) men det kommer snaart.. Min bästis Helena har ju flyttat till Forshaga i värmland för att gå i skolan där och i helgen ska jag och hennes mamma åka dit och hälsa på :) Så det blir 8 timmar bil yeeey :D Nja, ska försöka plugga de timmarna så har jag nåt att göra :) 
Har heeelt glömt att fota, men ska ta bilder, lovar! <3 
Hoppas ni haft en bra vecka och får en bra heeelg!!
 
 
 
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0