Uppe med tuppen! :D

Heej!
Sitter nu i min säng och kom hem för typ 40 min sen..
Idag var jag uppe med tuppen fan! Klockan ringde först 8, men Lillemor ringde inte så jag halvsov till nio och då hade hon precis börjat åka, så det var bara upp och fixa sig! Sagt och gjort, jag var uppe och färdigfixad 9:40, så jag ringde till mormor och bad henne göra frukost till mig, så det gjorde hon och jag promenerade till mammas lägenhet och mötte Lillemor på vägen. Vi gick hem och käkade och Matilda kom hem.. Vi fikade och åkte sedan till sjukhuset, fikade efter det och så sjyssade Lillemor oss till Vällingby och vi tog en latte och hon åkte hem. Jag och Matilda shoppade lite och sedan hem och käkade, sen sjyssade mormor mig till Helena och nu sitter jag här :P Ska snart städa min del, så jag får lite ordning på min saker så det inte är panik varje morgon :P
Har ni sett den nya designen? :D Helena har gjort den och jag är jättenöjd! Bara några småsaker som ska ändras.. om ni inte ser den tryck på f5, så borde ni se den :) Ni får bilder sen <3
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0