thoughts..

Heej!
Sitter i min säng och lyssnar på musik..
Idag har jag varit i skolan, hade nationella som gick bra. Efter skolan drog jag och Helena till Vällingby och kollade på kläder, fick med mig 2 plagg hem ;) Sen åkte på möte i Hässelby och Helenas mamma hämtade oss där. Hem och jag skulle städa, fixa bloggen och grejjer, men tror ni jag orkade? NEJ, så jävla lat -.- Jag SKA lägga upp shoppingen, jag lovar! På söndag antagligen..
Imorgon så ska jag till Kicki och Classe, så det blir nog inte så mycket uppdatering i helgen.. Men på söndag få ni shopping + outfits :D
Jag har ju gjort om designen och där står det lite hur jag växte upp, men skulle ni vilja ha hela historien? Kommentera då detta inlägg så kan jag skriva den :)
Godnatt kära läsare! <3
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0