Stress

Heej!
Sitter nu på sängen och ska snart göra min engelskaläxa sen sova..
Jag har bara gått i skolan idag, va lite halvseg imorse. Men började med matte, engelska, dubbeltimme no, lunch, språk och sjöld :) Ganska chill faktiskt, efter skolan drog jag till pappa och hämtade ett papper, sen till mamma och jag, Matilda och mormor åkte till ekerö, käkade och sedan åkte vi tre + morfar till huddinge sjukhus för mamma har blivit flyttad dit.. Var där och när vi var påväg ut så mötte vi brorshan + familj i en korridor. Har inte träffat dem på 6 månader så det var underbart :') <3 Åkte tbx till ekerö och hämtade bilen, hem lämna Matilda och mormor körde mig till Vällingby. Fick vänta på Helena en halvtimme, sen in på donken och fick vänta där typ 20..? Skitmkt folk + kö -.- Vi käkade och sen hämtade hennes mamma oss och vi åkte hem.. Så kom hem typ tio.. Så nu ska jag som sagt göra läxan sen sova.. Har jättemkt att göra imorgon :/
Orkade tyvärr inte ta några bilder <3
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0