seeeeeegg.......

Heej!
Ligger i Helenas säng och gör ingenting..
Idag har jag varit i skolan och vid 10 hämtade mormor och morfar mig, för vi skulle till sjukhuset och träffa en läkare, lunch på donken i alvik och sen tbx till skolan och hade 2 heeeelt onödiga lektioner.. Efter skolan drog vi hem och kollade klart på en film, sen la jag mig här..
Igår hann jag inte blogga :(
Var i skolan hela dan och efter skolan gick jag till Matilda och mormor, sen till centrum och köpte en present till Helena och en chailatte :D Åkte sedan till stora essingen och hade steg 1 grupp på maskrosbarn, mormor och morfar hämtade mig där 19, åkte till sjukhuset och sen hem och åt, kollade på film som vi såg klart idag..
Har tagit kort på outfits men orkar inte hämta sladden.. Ni får dem ikväll ;)
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0