Orkar inte..

Heej!
Sitter i Bellas säng och bara chillar, vi ska snart färga ögonbryn och fransar :) Samt måla naglarna :D
Idag har jag bara gått i skolan, började dagen med nationella.. Sen vanliga lektioner och hade möte i Hässelby klockan 13, tbx till skolan för information och slutade 14:40, jag och Helena gick hem och jag började packa lite (flyttar hem i helgen igen) och hon va ute med Tyra, jag somnade och vaknade av att Helena sprayade hårspray i mitt öga -.- Vi  snackade en stund sen åkte vi till Ruccola och käkade, handlade på vägen och nu sitter vi här..
Jag skulle ju ätit middag med en kompis idag, men det blev inställt :( det var drf jag testade sminkningar..
Aja, har inga bilder så ni får en gammal :)
Jag för typ ett år sen :)
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0