On my way, ofc!

Heej! :D


Hemma nu, men ska gå om typ 10 min..
Jag hade ju först möte med Yvonne (min soc-kontakt) mellan 11 och 12, men det drog ut på tiden och blev typ 20 över..? Sen hämtade morfar mig i Vällingby och vi åkte till sjukhuset, fick dock vänta länge där :/
Nör vi var klara där så sjyssade han mig till Coop i vinsta, för mormor och Matilda var där och jag skulle lämna några grejjer till mormor och så hjälpte jag dem att handla klart och bära hem allt :)
Kom hem 15, käkade, packade och nu ska jag iväg på nästa möte som börjar 17, i stan.. Har nästan packat allt faktiskt :)
Bara skolböckerna och datan kvar, Helenas mamma hämtar mig ikväll någon gång :)
Aja, lite uppdate, nu måste jag dra om jag ska hinna med tuben! <3



Puss & Kram, Rebecca! <3


Kommentarer
Postat av: Gustav Åkerblom fotoblogg

HEEJ :D

Du får gärna gå in på min fotoblogg där du får följa en massa fotograferingar då jag har både natur och modell fotograferingar

Och du har väll inte glömt o vara med i veckans blogg tävling !

// Gustav Åkerblom fotoblogg

www.uor.blogg.se

2012-04-12 @ 22:06:13
URL: http://uor.blogg.se/
Postat av: Emy

Du har väl inte missat världens bästa och coolaste blogg?!?



http://epicfaiil.se

2012-04-13 @ 00:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0