Lååång dag..

Heej!
Sitter jst nu på sängen och väntar på Helena, hon skulle komma hem 8, men hon har fortfarande inte kommit :/
Idag har jag varit i skolan, ganska segt.. Efter skolan gick jag till pappa och hämtade några saker, sen till mamma och åt mellis med Matilda och mormor, sen sjyssade mormor hem mig och jag chillade ett tag, sen bytte om och gick till pappa igen och hämtade cykeln och cycklade till träningen, var aass skönt! Cycklade hem och käkade, en halv kyckling 3 stora skivor bröd och en halv liter mjölk + nästan en liter vatten på träningen och så en vaniljmunk på det! :D Så jag är inte hungig kan man säga ;) ringde några samtal och satte mig här, orkar egentligen inte duscha, men måste.. Aja, hoppas ni haft en bra måndag! <3
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0