I'm Sorry!

Heej!
Igårkväll när jag kom hem var jag helt blöt, (det snöade ju), hungrig och skittrött.. Kom hem 22 och käkade, sen kollade jag och Helena på film och somnade vid 1 och jag orkade verkligen INTE blogga, sorry!
Idag ringde klockan 10 ich Lillemor skulle häma mig 12 och vi skulle till sjukhuset, men eftersom det var så mky snö och halt så vågade inte hon åka hit..
Men jag seegade här ett tag, sen sjyssade Jimmy mig till mammas lägenhet och morfar hämtade mig och Matilda där och vi åkte till sjukhuset, var där ett tag, sen fikade vi och åkte hem igen. Då tog jag en dusch och jag och Helena började kolla på en film, men var tvungen att pausa för att jag hade bestämt med Lina att vi skulle skypa (hon bor i USA) men just nu skulle hon bara klä på sig, sen ringa mig :D Det är det som hänt, ska försöka lägga upp bilder ikväll, hittar inte sladden just nu..
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0