Hemma igen! :D

Heej! :)
Har ju varit i skokloster i helgen, hos Renées föräldrar :)
Fredagen började med att jag var skittrött :( Fixade mig och drog till skolan. Efter skolan så åkte jag till Bålsta och Classe hämtade mig och vi åkte till dem och slappade :)
Vi har bara slappat och umgåtts hela helgen, jätteskönt.. Åkte 11:39 pendeln hem mot sthlm och momor hämtade mig i spånga, sen till mammas lägenhet och plocka undan i mitt rum, sen drog jag till pappas lägenhet och duschade sen tbx till mammas och vi åkte till sjukhuset sen sjussade mormor hem mig till Helena :)
Vi käkade för en stund sen och jag ska fota all min shopping och lägga upp den åt er! :D
Såå ni får vänta någon timme på dem ;)
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0